به گزارش سرمدنیوز به نقل از روابط عمومی، سامانه ارتباطات مردمی این بانک به طور میانگین روزانه 520 تماس مردمی را ثبت و رسیدگی میکند. بانک مرکزی در بازه زمانی ذکر شده به بیش از 20 هزار تماس مخاطبان خود پاسخ داده است که 63درصد تماسها به صورت برخط توسط کارشناسان سامانه راهنمایی شده و پاسخ مقتضی را دریافت کردهاند.
37 درصد درخواستها نیز پس از ثبت به کارشناسان ادارات تخصصی ارجاع و در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ داده شده است. لازم به ذکر است این تماسها از طریق شماره ۲۷۰۶ و پورتال این بانک به آدرسwww.crm.cbi.ir به ثبت رسیده است.
همچنین در این بازه زمانی 53.4 درصد تماسها با موضوع تسهیلات و 29درصد آنها با موضوع خدمات بانکی و ۱۲درصد با موضوع خدمات ارزی بوده است.
گفتنی است سامانه ارتباطات مردمی بانک مرکزی به شماره ۲۷۰۶ دهم آبان ماه سال جاری با هدف تسهیل و یکپارچهسازی امر پاسخگویی توسط دکتر همتی رونمایی شد.